palczuk

Dorota Palczuk

SOCJOLOG. KONSULTANTKA HRM.TRENER. SPECJALIZACJA: Tworzenie standardów obsługi klienta i sprzedaży oraz programów lojalnościowych dla klientów

Dorota Palczuk

Socjolog/konsultantka HRM, trenerka

 

„Nie można dojrzeć nowych rzeczy, dopóki nie zmieni się kierunku patrzenia”

Edward de Bono

 

Wykształcenie: mgr socjologii, specjalizacją: „Media i komunikacja społeczna”, Wyższa Szkoła Collegium Civitas.

Szkoły trenerskie: w marcu 2006 roku ukończyła roczną szkołę trenerów INTRA w Warszawie ze specjalizacją: „Umiejętności psychospołeczne”.

W czerwcu 2012 roku ukończyła naukę w Europejskiej Szkole Trenerów Grupy SET ze specjalizacją: „Wdrażanie projektów rozwojowych w organizacjach” na poziomie zaawansowanym.

 

Specjalność zawodowa w obszarach:                             

  • Tworzenie standardów obsługi klienta i sprzedaży oraz programów lojalnościowych dla klientów,
  • Rozwój kompetencji menadżerskich,
  • Tworzenie procesów rozwojowych w organizacji,
  • Team building – integracja i współpraca zespołowa,
  • Treningi antydyskryminacyjne (m.in. zarządzanie różnorodnością, równość płci w organizacji, zarządzanie wiekiem, komunikacja międzykulturowa).

 

Doświadczenie zawodowe: Przez 4 lata pracowała w firmie handlowej w dziale obsługi klienta i sprzedaży, gdzie zdobyła doświadczenie z bezpośredniej i telefonicznej obsługi klienta, technik sprzedaży oraz budowania lojalności klientów. Prowadziła również szkolenia produktowe dla klientów sieciowych w języku polskim i niemieckim.

W latach 2007-2009 współpracowała na stałe jako trener wewnętrzny z firmą Niezależnych Doradców Finansowych, gdzie realizowała szkolenia dla zespołów handlowych z obsługi klienta i technik sprzedaży, oraz dla wyższej kadry zarządzającej z motywowania i przywództwa zespołów handlowych.

Od 2010 roku na stałe współpracuje z firmami szkoleniowymi Apexnet i MCS, realizując szkolenia m.in. dla takich klientów jak: Grupa PSA Peugeot Citroën, Avon, L’oreal, Tate and Lyle, RWE, PGNiG, Agfa, TUW Pocztowe, Bank Nordea, Polskie Porty Lotnicze, Inspektorat uzbrojenia, SWPS, Anwil.

 

Przebyte szkolenia:

  • Asertywność, INTRA,
  • Komunikacja interpersonalna, INTRA,
  • Twórcze myślenie, INTRA,
  • Wrażliwość międzykulturowa, Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej KOWEZiU,
  • Kompetencje liderskie “Intercultural Navigators”, British Council,
  • Doradztwa zawodowego w obszarach wielokulturowych, Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej KOWEZiU,
  • Negocjacje handlowe, EFS,
  • Techniki sprzedaży, obsługa klienta, EFS,
  • ABC Coachingu, EFS,
  • Trening antydyskryminacyjny na poziomie podstawowym, Fundacja Dom Spotkań im. Angelus Silesius,
  • Trening antydyskryminacyjny na poziomie zaawansowanym, Fundacja Villa Decjusza.

 

Wybrane doświadczenie w obszarze zarządzania projektami HRM:

Grupa PSA Peugeot Citroën

Współkoordynator projektu szkoleniowo-rozwojowego w latach 2012-2014 w zakresie:

  • badania potrzeb szkoleniowo-rozwojowych poprzez współpracę z Centralą firmy oraz wybranymi dealerami,
  • przygotowywanie i prowadzenie szkoleń z zakresu: obsługi klienta, technik sprzedaży, budowania lojalności klienta, kompetencji menadżerskich, coachingu menadżerskiego oraz train the trainers.

 

Cigno Consulting Sp. z o.o.

Stanowisko konsultantki w projekcie EFS w latach 2011-2013 w ramach usług doradczo-rozwojowych w obszarze HRM, dla biorących udział w projekcie firm w zakresie:

  • przeprowadzania audytów personalnych metodą HPI,
  • analizy opisów stanowisk, oraz wymogów kwalifikacyjnych,
  • tworzenia profili kompetencyjnych oraz książek kompetencyjnych,
  • opracowania założeń do systemów motywacyjnych (m.in. wartościowanie stanowisk pracy),
  • określania potrzeb kadrowych, oraz wyłaniania talentów za pomocą ścieżek kariery,
  • przygotowywania i prowadzenia AC I DC,
  • wdrażania systemu ocen pracowniczych.

Tryumf Sp. z o.o.

W latach 2011-2012 współrealizacja projektu rozwojowego we współpracy z kadrą zarządzającą w ramach rozwoju działań HRM w organizacji poprzez przeprowadzenie:

  • audytu personalnego,
  • tworzenie opisów stanowisk,
  • profili kompetencyjnych,
  • arkuszy ocen,
  • ścieżek kariery do wyłaniania talentów w organizacji.

Dom Kredytowy Notus,

W roku 2013 koordynowanie projektu rozwojowego w organizacji poprzez:

  • realizowanie strategii zarządzania wiekiem,
  • tworzenie opisów stanowisk,
  • wdrażania systemu ocen pracowniczych.

 

HR Soft Szkolenia & Doradztwo

Od 2011 roku współpraca z firmą HR Soft Szkolenia & Doradztwo przy różnorodnych projektach, związanych z obszarem HRM, m.in. przy tworzeniu:

  • strategii rekrutacyjnych,
  • systemów rozwoju i oceny pracowników,
  • prowadzenia AC I DC.

Merservice

W latach 2011-2012 realizowanie projektów w zakresie działań rekrutacyjnych i rozwojowych, poprzez:

  • przygotowanie oraz współprowadzenie AC pod kątem przygotowywania przyszłej kadry kierowniczej w organizacjach.

 

Wybrani klienci w zakresie doskonalenia działów handlowych:

Grupa PSA Peugeot Citroën, szkolenia dla przedstawicieli handlowych i kierowników regionalnych.

Maspex Wadowice, szkolenia dla przedstawicieli handlowych i kierowników regionalnych.

Mars. FHU, szkolenia dla przedstawicieli handlowych i kierowników regionalnych.

Totalizator Sportowy, szkolenia dla przedstawicieli handlowych i kierowników regionalnych.

Organika S.A., szkolenia dla przedstawicieli handlowych i kierowników regionalnych.

SFA Poland, szkolenia dla przedstawicieli handlowych.

Canpol babies, szkolenia dla przedstawicieli handlowych i kierowników regionalnych.

Alior Bank, szkolenia dla menadżerów ds. kluczowych klientów.

Farmacol S.A., szkolenia dla przedstawicieli handlowych i kierowników regionalnych.

Hapag Loyd, szkolenia dla pracowników działu obsługi klienta i sprzedaży.

 

Prywatnie:

Pasjonują ją podróże, uwielbia czytać Kapuścińskiego i oglądać filmy z Woody Allenem. Jej ukochanym miastem, w którym chciałaby zamieszkać jest Nowy Jork. Zimą pasjonują ją jazda na nartach, a w szczególności free ride, latem szuka w różnych zakątkach świata „idealnej” fali na surfing. Ma w sobie dużo pasji i spełnia się w pracy z ludźmi.

 

 

Wybrane opinie klientów:

Dorotę poznałam w trakcie współpracy z jedną z firm szkoleniowych, od lat współpracujemy w zakresie szkoleń. Jako trenerkę charakteryzują ja nienaganny profesjonalizm, zaangażowanie i wiedza merytoryczna. Jako człowiek jest pasjonującym kompanem do rozmów, jej wrażliwość i inteligencja emocjonalna zaskakują mnie każdego dnia. To połączenie cech i umiejętności sprawia, że każde spotkanie z Dorotą, czy to prywatnie, czy zawodowe jest niesamowitym przeżyciem. Osoby, które będą z nią współpracować z pewnością zarażą się jej pasją i wiele od niej nauczą”.

Beata Styś

Dyrektor ds. Szkoleń i sprzedaży

Dorota jako trenerka jest profesjonalistką, która łączy wiedzę merytoryczną z ogromnym zaangażowaniem w prowadzeniu szkoleń. Jej energia, poczucie humoru, udziela się każdemu, kto ma możliwość z nią współpracować. Realizując z nią wiele projektów HR-szkoleniowych, mogłam się wiele nauczyć o pracy z ludźmi, przede wszystkim, jak przełamywać ich opór i wzbudzać zaufanie. Mam nadzieję na dalszą owocną współpracę i z pewnością polecam Dorotę jako świetnego fachowca”.

Magdalena Trzcińska

Dyrektor ds. HR

 

„Pani Dorota Palczuk w trakcie naszej współpracy w zakresie realizacji szkoleń dla naszej firmy, zaprezentowała warsztatową formę szkolenia, znacznie odbiegająca od tych ogólnie przyjętych kojarzących się z wykładami i notatnikiem.

Pani Dorota to osoba niezwykle dynamiczna, profesjonalna, obdarzona wyjątkowym darem docierania do ludzi. Jej znakomite umiejętności psychofizyczne powodują zainteresowanie oraz chęć do współdziałania w grupie a przede wszystkim pozbawienia uczestników jakiegokolwiek skrępowania. Niekonwencjonalne metody przekazywania informacji, jak również gotowość do udzielenia błyskotliwych odpowiedzi, budziły ogromne wrażenie. Z przyjemnością weźmiemy udział w kolejnych szkoleniach Pani Doroty, zatem polecam ją jako świetną trenerkę i człowieka”.

Krystyna Staniszewska

Kierownik zespołu ds. personalnych TUW Pocztowe

Pozostali trenerzy

10448601_10203361435729569_1627316875615505382_o-1024×683

Igor Łęgowski

TRENER z 20 letnim stażem w optymalizacji procesów. Pomógł firmom wygenerować ponad 8 mln oszczędności.Obszar Lean, Six Sigma, FMEA
do kasi

Magdalena Parowicz–Kulińska

TRENER Z MIĘDZYNARODOWYM CERTYFIKATEM MATRIK. Praktyk sprzedaży z 15 letnim stażem w branży FMCG. Autor wielu publikacji, głównie w obszarze sprzedaży i zarządzania ludźmi.
siepkka

Katarzyna Siepka

Trener Sprzedaży, Konsultant, Specjalista obsługi klienta, sprzedaży oraz negocjacji. EKSPERT SYSTEMÓW RAPORTOWANIA I ZARZĄDZANIA DANYMI.PRAKTYK SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIA ZESPOŁAMI.
RAFAŁ ANDRZEJEWSKI

Rafał Andrzejewski

Trener i ekspert z wieloletnim doświadczeniem związanym z obsługą prawną, konsultingiem prawniczym.Ekspert potrafiący w fenomenalny sposób przekazać twardą wiedzę z zakresu przepisów prawa, regulacji podatkowych i prawnych.