siepkka

Katarzyna Siepka

Trener Sprzedaży, Konsultant, Specjalista obsługi klienta, sprzedaży oraz negocjacji. EKSPERT SYSTEMÓW RAPORTOWANIA I ZARZĄDZANIA DANYMI.PRAKTYK SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIA ZESPOŁAMI.

Specjalista obsługi klienta, sprzedaży oraz negocjacji a także systemów raportowania i tworzenia indywidualnych rozwiązań zarządzania danymi. Praktyk sprzedaży i zarządzania zespołami.

Od kilkunastu lat w branży bankowej w zakresie tworzenia zespołów handlowych, budowy i zarządzania bazą klientów. Sprzedawca, Negocjator, Kierownik Zespołów, Dyrektor Oddziałów. Posiada doświadczenie z zakresu systemów komunikacji i obiegu informacji, organizowania pracy zespołów jak również kontrolowania, planowania i coachingu.

Od 12 lat aktywny handlowiec z szerokim doświadczeniem w wielu branżach

 

  • Specjalizuje się w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi w zakresie organizacji sprzedaży, przepływu informacji zarządczej i motywowania zespołów
  • Prowadzi warsztaty z obsługi klienta, technik sprzedażowych i negocjacyjnych
  • Wdraża rozwiązania komunikacyjne, tworzy sprawne systemy raportowe
  • Sprzedaje, prowadzi kluczowych klientów, wdraża wysokie standardy obsługi klientów
    • Edukacja na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz Politechnice Poznańskiej na kierunkach „Marketing i Zarządzanie”
    • Praktyk manager, trener i konsultant w zakresie technik sprzedaży
  • Prywatnie instruktor jazdy konnej i „zaklinacz koni”

NAJWAŻNIEJSZE PROJEKTY SZKOLENIOWO-DORADCZE

 

 

Modernizacja struktury organizacyjnej (wdrożenie struktury macierzowej z elementami MBO) ze szczególnym uwzględnieniem optymalizacji działań działu technicznego w tym:

  • 22 dni pracy wdrożeniowej jako manager zewnętrzny (interim manager)
  • 5 projektów szkoleniowych z follow-up (dla kadry managerskiej, sił sprzedaży i działu technicznego)
  • 30 indywidualnych sesji coachingowych dla kadry managerskiej,
  • ponad 200 godzin zdalnego zarządzania zespołem rozproszonym i wsparcia managerskiego
  • tworzenie i modernizacja systemu raportowania
  • optymalizacja organizacji pracy i obiegu informacji zarządczej

WYBRANI KLIENCI DLA KTÓRYCH PRACOWAŁ TRENER

 

Pekao Leasing Sp. z o.o., Bank Pekao S.A., db kredyt Deutsche Bank, , Bank BGŻ S.A, Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o., Idea Bank, Pomocna Pożyczka, Koleje Mazowieckie, Essilor Optical Laboratory Polska Sp. z o.o., MPGK Krosno, Call Center Inter Galactica, Generali Życie T.U. S.A., Prosperity, OFP Sp. z o.o., EGD Sp. z o.o., Kersten Europe, Soprema Polska Sp. z o.o. i innych

Pozostali trenerzy

10448601_10203361435729569_1627316875615505382_o-1024×683

Igor Łęgowski

TRENER z 20 letnim stażem w optymalizacji procesów. Pomógł firmom wygenerować ponad 8 mln oszczędności.Obszar Lean, Six Sigma, FMEA
palczuk

Dorota Palczuk

SOCJOLOG. KONSULTANTKA HRM.TRENER. SPECJALIZACJA: Tworzenie standardów obsługi klienta i sprzedaży oraz programów lojalnościowych dla klientów
do kasi

Magdalena Parowicz–Kulińska

TRENER Z MIĘDZYNARODOWYM CERTYFIKATEM MATRIK. Praktyk sprzedaży z 15 letnim stażem w branży FMCG. Autor wielu publikacji, głównie w obszarze sprzedaży i zarządzania ludźmi.
RAFAŁ ANDRZEJEWSKI

Rafał Andrzejewski

Trener i ekspert z wieloletnim doświadczeniem związanym z obsługą prawną, konsultingiem prawniczym.Ekspert potrafiący w fenomenalny sposób przekazać twardą wiedzę z zakresu przepisów prawa, regulacji podatkowych i prawnych.