Intensywne szkolenie dla handlowców.
Opis szkolenia dla handlowców
Skuteczna sprzedaż to połączenie kilku kluczowych czynników:
wiedzy, postawy i umiejętności.
Okazuje się, że największe przełożenie na sukces w sprzedaży ma postawa handlowca, na drugim miejscu są umiejętności, na trzecim zaś wiedza.
Podczas tego szkolenia dla handlowców nie tylko skupiamy się na trenowaniu niezbędnych w sprzedaży umiejętności ale również na przełamywaniu barier utrudniających sprzedaż.
Proponujemy również dostarczenie Ci doświadczeń, które pozwolą Ci przyswoić techniki sprzedaży, które działają na klientów. Sam odczujesz ich moc i działanie na szkoleniu.
Jeśli chcesz opanować sztukę działania pośredniego, nauczyć się uwodzić i czarować klienta i subtelnie zmieniać kurs swoich klientów skorzystaj z naszego szkolenia
Korzyści dla uczestnika
Poprzez udział w szkoleniu:
– swobodnie wybierasz właściwe narzędzia perswazji
– korzystasz z właściwych i skutecznych technik sprzedaży
– odczuwasz większą pewność siebie
– zyskujesz swobodę w kontakcie z klientami i coraz większa motywację
– potrafisz dopasować argumenty do klienta
– umiesz budować wokół siebie aurę wiarygodności i zaufania.
Metody pracy używane podczas szkolenia
-Studium przypadku( case study)
-Scenki, odgrywanie ról
-Ćwiczenia indywidualne
-Ćwiczenia grupowe
-Dyskusje
-Wykład
-Symulacje
-Gry
-Peer coaching
– metoda dramy
Grupa docelowa
Szkolenie polecane dla przedstawicieli handlowych oraz osób aktywnie działających w sprzedaży bezpośredniej mających motywacje do świadomego kształtowania zachowań klientów.
Szkolenie adresowane osobom, które chcą poznać i pogłębić wiedzę na temat skutecznej i efektywnej sprzedaży. Doskonała okazja dla wszystkich pragnących planować sekwencję zachowań uruchamiających korzystne dla nas reakcje klientów.
WUP (opis, procentowy rozkład, na doskonalenie czego poświęcany jest czas na szkoleniu)
Wiedza – 25%
Umiejętności – 60%
Postawa – 15%
Program szkolenia:
,, Intensywne szkolenie dla handlowców. Przełamywanie barier ograniczających sprzedaż oraz kluczowe umiejętności.”
-
Kamienie milowe efektywności w sprzedaży
- Postrzeganie siebie, blokady i bariery
- Przykłady samo utrudniania i złych nawyków
- Przekonania warunkujące skuteczną sprzedaż
- Podstawowe wymagania naszego psychicznego procesora-czyli czy każdy może wgrać sobie taki program
- Strategia efektywnego działania krok po kroku-planowanie
Cel modułu
Uczestnicy dokonają analizy swoich postaw, nawyków i barier. Zaplanują zmiany w swoim codziennym działaniu.
-
Techniki angażowania klientów
- Co tak naprawdę przyciągnie uwagę klienta
- Waga przygotowania i informacji o kliencie
- Strategia badania potrzeb klienta
- Prezentacja dopasowana do klienta i zdobytych informacji
Cel modułu
Uczestnicy nauczą się tworzyć komunikaty, które przykuwają uwagę rozmówcy i nauczą się pokonywać bariery klientów.
-
Smaczki sprzedaży- triki i pułapki
- Łączenie elementów komunikacji werbalnej i niewerbalnej w spójny stymulator wrażenia
- Pułapka małży
- Zasady budowania komunikatów spójnych z naszym celem
- Język bólu i korzyści- budowanie łańcuchów emocjonalnych
- Kierowanie wrażeniem oraz wpływ osobisty bez słów
- Niewerbalne sytuacyjne czynniki oddziaływania
- Aranżacja przestrzeni
- Gadżety niosące znaczenie i siłę wrażenia
- Autoprezentacja czy już perswazja…
Cel modułu
Uczestnicy zdobywają umiejętność elastycznego wykorzystywania wiedzy o firmie i kliencie, otoczenia oraz gadżetów do tworzenia dźwigni w sprzedaży.
-
Zasady skutecznej prezentacji
- Budowanie prezentacji w języku korzyści
- Jak tworzyć prezentację angażującą klienta
- Siła argumentów i emocje w prezentacji
- Typowe błędy w prezentacji
- Indywidualna lista wyróżników
Cel modułu
Uczestnicy zdobywają umiejętność efektywnej prezentacji handlowej.
-
Zamykanie i obiekcje w sprzedaży
- Kluczowe zasady negocjacji z klientem
- Zamykanie sprzedaży poprzez techniki negocjacyjne
- Techniki radzenia sobie z obiekcjami
- Wykorzystanie obiekcji do zamknięcia sprzedaży
Cel modułu
Podczas tej części szkolenia , sprzedawcy zdobywają umiejętność efektywnego kończenia rozmowy sprzedażowej oraz radzenia sobie z wszelkiego rodzaju obiekcjami.
-
Ścieżki zastosowania w środowisku Twojej Firmy
- Najczęstsze problemy i specyfika działania w obszarze stanowiska
- Implementacja umiejętności i wiedzy metod wywierania wpływu w specyficzne środowisko Twojej pracy
- Połączenie wszystkich elementów w sprawnie działające zaklęcia na Twoich klientów
- Indywidualny program pracy dla poszczególnych uczestników