OPIS SZKOLENIA
Wiele osób twierdzi, że jeśli masz naprawdę dobry produkt to możesz schować się nawet w szałasie w odludnym lesie, a klienci i tak wydepczą do Ciebie ścieżkę. Oczywiście jest w tym dużo prawdy, ale czy chcesz ryzykować?
Współczesny drapieżny niemal w każdej dziedzinie rynek powoduje, że oprócz dobrego produktu Firmy muszą jawić się w oczach klienta jako profesjonalny, dbający o dobro klienta i nastawiony na jego satysfakcję partner
Okazuje się, że współcześnie umiejętność zdobywania pierwszego miejsca w świadomości klienta to efekt maksymalnego skoncentrowania na jego potrzebach. Aby wyłuskać te informacje, które są przepustką do serc klientów, potrzebne są sprawdzone narzędzia oraz wiedza poparta doświadczeniem. Dzięki temu nie musisz uczyć się na swoich błędach.
Proponujemy sprawdzoną wiedzę, która omija niepotrzebne porażki związane ze zdobywaniem wiedzy.
Proponujemy Ci szkolenie, które pozwoli zobaczyć sprzedaż z zupełnie innej perspektywy, nauczy Cię prawdziwie słuchać i podążać za klientem. Używając właściwych, dobranych do typu klienta argumentów, będziesz mógł jawić się w oczach klienta jako niezastąpiony doradca, z którym uwielbia robić interesy.
Nasze szkolenie to praktyczny i skuteczny poligon rozwijania umiejętności i zdobywania wiedzy dla handlowców bezpośrednio kształtujących sprzedaż.
Proponujemy 16 godzinny intensywny trening pod okiem doświadczonego trenera.
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA PO SZKOLENIU
CO SIĘ ZMIENI PO SZKOLENIU:
- Uczestnicy będą świadomi swoich mocnych i słabych stron oraz zyskają narzędzia oraz motywację do systematycznej pracy nad obszarami do zmiany
- Szkolenie nakreśli i udoskonali efektywny sposób docierania do najważniejszych informacji warunkujących decyzje zakupowe
- Trening wyposaży w narzędzia pozwalające wejść w prawdziwy kontakt z klientem
- Uczestnicy będą potrafili skutecznie łamać opór klienta i żonglować właściwymi argumentami
- Uczestnicy nauczą się jak ukierunkować prezentacje produktu, tak aby budować jednocześnie fundament pod decyzje o zakupie
- Zdobędą umiejętności jak skutecznie prowadzić negocjacje z klientem oraz domykać transakcje.
Czas trwania szkolenia
2 dni – 16 godzin
Metodyka pracy z grupą:
– Gry : zarówno indywidualne jak i grupowe
– Symulacje
– Case tudy
– Ćwiczenia pro wokatywne
– Krótkie wykłady z wykorzystaniem dyskusji
PROGRAM SZKOLENIA
- Arena jednego aktora
- Stare nawyki w nowej rzeczywistości-podłoże obserwowanych mechanizmów
- Skutki obrony ,, własnego podwórka’’
- Jeden objaw a różne podłoże-dlaczego?
- Psychiczny procesor odpowiedzialny za mechanizm braku aktywności (Introspekcja uczestników, zasady naprawy ,, procesora działania)
- Sprawić by chciało się chcieć
- Instrukcje uruchamiania umysłu
- Sposoby aktywowania umysłu na Twoim stanowisku pracy
- Praktyczne narzędzia aktywowania umysłu ( wielokrotne pytania, przekorne procesy, śmiałe hipotezy, wizualizacja efektu końcowego z podróżą wstecz )
- Naturalne sposoby zwalniania własnych zasobów ( wykorzystanie, intuicji, wyobraźni, przekory, motywacji osiągnięć)
- Koło automotywacji
- Planowanie i stawianie celów jako jedna ze skutecznych metod automotywacji-SMART
- Misterne budowanie fundamentu współpracy z klientem od pierwszych chwil
- Przygotowanie do wizyty u klienta (co musi wiedzieć handlowiec przed wizytą, przygotowanie przed wizytą
- Pierwszy kontakt (elementy pierwszego wrażenia, praktyczne wskazówki budowania ukierunkowującej autoprezentacji)
- Krótki przegląd najczęściej pojawiających się sposobów dotarcia do klienta
- Dopasowanie oferty do sprzedawanych produktów , potrzeb klienta i jego specyfiki
- Podstawowe właściwości naszego psychicznego procesora-czyli program który warunkuje zachowania w poszczególnych obszarach
- Przekonania warunkujące skuteczną perswazję, negocjacje i sprzedaż
- Co musisz zmienieć, aby wiedza miała możliwość pracować
- Siła rażenia perswazji i dostosowanie Twojego osobistego ,, programu’’ do technik
- Koordynacja myśli, emocji, działań
- Metody i techniki pozyskiwania informacji służące do przedstawienia oferty a następnie skutecznej prezentacji
- Skuteczne badanie potrzeb jako dźwignią dalszej efektywności handlowca w kontakcie z klientem
- Na co powinien zwrócić uwagę sprzedawca w otoczeniu klienta
- Subtelne zdobywanie informacji o kliencie z jednoczesnym budowaniem relacji
- Metody i techniki pozyskiwania informacji służące do przedstawienia oferty, a następnie skutecznej prezentacji
- Dopasowanie swojej komunikacji do typu klienta
- Wysuwanie pierwszych propozycji w oparciu o pierwsze zdobyte informacje z utrzymywaniem nastawienia na klienta
- Pierwsze propozycje jako sonda
- Skuteczny bufor pozytywnych zmian-komunikacja w sprzedaży
- Metody skutecznej komunikacji z klientem
- Umiejętność słuchania, zadawania właściwych pytań, umiejętność wzbudzania zaufania i zaangażowania w każdej fazie kontaktu
- Metoda 3 pytań
- Metoda 5 pytań
- Właściwa sekwencja zachowań w trakcie budowania pro-sprzedażowej relacji z klientem
- Monitorowanie i samoświadomość swojej skuteczności i obszarów do systematycznego udoskonalania
- Przeszkody w sprzedaży i sposoby ich eliminowania:
- Brak zdecydowania oraz możliwe sposoby pomocy klientowi w podjęciu decyzji,
- Zastrzeżenia ( cena , jakość , reklamacje)
- Sposoby radzenia sobie z zarzutami klienta ( zbyt wysoka cena, szersza oferta konkurencji, lepsza obsługa )
- Reakcje obronne klientów
- Rola wiedzy w eliminowaniu przeszkód na drodze do sprzedaży
- Psychologiczne aspekty postawy i typu klienta
- Wykorzystanie mechanizmów perswazji i manipulacji w celu zmiany postawy klienta
- Prowokacja ( skuteczne narzędzie do budowania właściwego obrazu w percepcji klienta)
- Umiejętność prowadzenia klienta i stopniowe budowanie jego percepcji
- Przygotowanie do możliwych pytań klienta
- Świadomość tego co obniża i co podwyższa emocj
- Uniwersalne dźwignie wpływu na innych
- 6 reguł wpływu
- Łączenie reguł i tworzenie własnych technik
- Faza finalizacji i negocjacje z klientem oraz dopinanie szczegółów
- Znane metody efektywnego finalizowania transakcji
- Istota procesu negocjacji w relacjach sprzedażowych
- Co musi wiedzieć handlowiec przed ostatecznymi rozmowami dotyczącymi cen
- BATNA handlowca
- Bariery mentalne i postawa w negocjacjach , którą przyjmujesz
- Kiedy negocjujemy a kiedy nie powinniśmy tego robić
- Dobre pytania w trakcie negocjowania z klientem
- Kiedy ustępować , na jakich warunkach i czego oczekiwać w zamian
- Samoświadomość, samokontrola i samoocena
- Błędy w fazie zawierania negocjacji
- Złota zasada: ,, Nic nie jest uzgodnione dopóki wszystko nie jest uzgodnione’’
- Znane techniki negocjacji i ich dopasowanie do specyfiki Twojej pracy i Twojego klienta
- Lojalność klientów jako składowa długotrwałych relacji, wspólnych interesów i zapewnienia niezapomnianych wrażeń klientowi
- Waga działań posprzedażowych i ich związek z dalszą perspektywą sprzedaży
- Rodzaje działań posprzedażowych
- Tworzenie wartości oraz wrażenia, które trwa i jest bezcenne
- Przykłady światowych prekursorów- Efekt wdrażania strategii dojrzałości biznesowej
- Doskonalenie całego procesu ( Filozofia Genchi Genbutsu- zasady budowania umiejętności postrzegania z perspektywy klienta )
- Bezpośrednie korzyści z implementowania do codzienności sprzedawcy oraz Firmy
Zapytaj o szkolenie dla handlowców już teraz!
Skontaktuj się z nami 517 112 689
lub w formularzu kontaktowym zapytaj o to szkolenie. My wyślemy Ci kartę zgłoszenia na szkolenie.