517 112 689 biuro@ideainventor.pl
0
🥇IDEAINVENTOR szkolenia integracja firm zarządzanie motywowanie pracowników Łódź Warszawa 🥇IDEAINVENTOR szkolenia integracja firm zarządzanie motywowanie pracowników Łódź Warszawa
  • O NAS
  • Nasz zespół
  • SZKOLENIA
    • Efektywna komunikacja interpersonalna
    • Profesjonalna obsługa klienta w kontakcie telefonicznym
    • Jak zwiększać kreatywność. Szkolenie rozwijające twórcze myślenie.
    • Obsługa klienta z elementami tworzenia kultury obsługi w branży usług gastronomicznych i rekreacyjnych
    • Szkolenie Cross i Up selling. Skuteczna sprzedaż wiązana
    • Jak szkolić swoich podwładnych.
    • Negocjacje w obszarze jednostek samorządowych
    • Szkolenia dla firm
  • Team building
    • Aktywny warsztat zapachowy-kreatywna integracja zapachowa  trzy nuty
    • Event pełen emocji-Wyspa terrorystów
    • Nowa gra terenowa: Podróż Robinsona
    • Gra terenowa – Porwanie
    • Gra terenowa Sekret klucznika
    • Sekretna receptura Królowej Węgier- Kreatywny event
    • Powrót Różowej Pantery
    • Kreatywne gry integracyjne
    • Eventy integracyjne dla pracowników
    • Gry team buildingowe w budynku
  • Szkolenia otwarte
    • Szkolenie zarządzanie czasem i podniesienie efektywności osobistej
    • Ocena pracownicza
    • Szkolenia dla handlowców – Łódź. Skuteczne szkolenia sprzedażowe.
    • Szkolenie obsługa klienta i rozwiązywanie trudnych sytuacji
    • Szkolenie: Rozwiązywanie problemów i sytuacji konfliktowych
    • Szkolenia dla deweloperów. Skuteczna sprzedaż nieruchomości dzięki kursowi deweloperskiemu
  • Blog
  • Kontakt
  • O NAS
  • Nasz zespół
  • SZKOLENIA
    • Efektywna komunikacja interpersonalna
    • Profesjonalna obsługa klienta w kontakcie telefonicznym
    • Jak zwiększać kreatywność. Szkolenie rozwijające twórcze myślenie.
    • Obsługa klienta z elementami tworzenia kultury obsługi w branży usług gastronomicznych i rekreacyjnych
    • Szkolenie Cross i Up selling. Skuteczna sprzedaż wiązana
    • Jak szkolić swoich podwładnych.
    • Negocjacje w obszarze jednostek samorządowych
    • Szkolenia dla firm
  • Team building
    • Aktywny warsztat zapachowy-kreatywna integracja zapachowa  trzy nuty
    • Event pełen emocji-Wyspa terrorystów
    • Nowa gra terenowa: Podróż Robinsona
    • Gra terenowa – Porwanie
    • Gra terenowa Sekret klucznika
    • Sekretna receptura Królowej Węgier- Kreatywny event
    • Powrót Różowej Pantery
    • Kreatywne gry integracyjne
    • Eventy integracyjne dla pracowników
    • Gry team buildingowe w budynku
  • Szkolenia otwarte
    • Szkolenie zarządzanie czasem i podniesienie efektywności osobistej
    • Ocena pracownicza
    • Szkolenia dla handlowców – Łódź. Skuteczne szkolenia sprzedażowe.
    • Szkolenie obsługa klienta i rozwiązywanie trudnych sytuacji
    • Szkolenie: Rozwiązywanie problemów i sytuacji konfliktowych
    • Szkolenia dla deweloperów. Skuteczna sprzedaż nieruchomości dzięki kursowi deweloperskiemu
  • Blog
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Szkolenia zarządzanie
  • Efektywne zarządzanie zespołem

Szkolenia zarządzanie

24 Lip

Efektywne zarządzanie zespołem

  • Przez admin
  • W Szkolenia zarządzanie

Opis szkolenia:
W każdej organizacji umiejętność właściwego zarządzania ludźmi to umiejętność, która przyczynia się do zwiększania potencjału Firmy na wielu płaszczyznach. Podczas tego szkolenia dowiesz się jak najlepiej wykorzystać potencjał ludzki, jak sprawić aby Twoi podwładni byli dumni, że pracują razem z Tobą oraz jak ich codziennie motywować.

Korzyści dla uczestnika

• Uczestnicy po szkoleniu nabędą umiejętność rozbudzania pozytywnej energii do pracy u swoich podwładnych i współpracowników
• Uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętność budowania właściwego obrazu własnej osoby w percepcji swoich współpracowników i podwładnych.
• Będą potrafili diagnozować umiejętności swoich pracowników , a poprzez ukierunkowane zarządzanie kompetencjami zwiększać efektywność pracy podległego zespołu.
• Szkolenie uświadamia wszystkie krytyczne obszary zarówno w ścieżce postępowania menadżera jak i jego zespołu.

Metody pracy używane podczas szkolenia
• Studium przypadku( case study)
• Scenki, odgrywanie ról
• Ćwiczenia indywidualne
• Ćwiczenia grupowe
• Dyskusje
• Wykład
• Symulacje
• Gry

Grupa docelowa

Szkolenie adresowane do osób zarządzających.
Szkolenie polecane wszystkim, którzy poprzez poznanie zasad związanych z zarządzaniem i przywództwem, będą postrzegać swoje stanowisko pracy i codzienny kontakt z pracownikami jako możliwość tworzenia nowej jakości, a całokształt będą widzieć nie jako kapryśny los, ale jako przewidywalny, oparty na zasadach proces.

WUP (opis, procentowy rozkład, na doskonalenie czego poświęcany jest czas na szkoleniu)
Wiedza – 25%
Umiejętności – 60%
Postawa – 15%

Program szkolenia

I Dzień

1. Idea kierowania

• Historyczny pazur we współczesnym zarządzaniu- krótki rys ewolucji zarządzania i czynników wymuszających zmiany
• Co to znaczy dobrze zarządzać
• Profil skutecznego menadżera- cechy i zachowania
• Dostępność narzędzi kierowania w zależności od wagi stanowiska kierowniczego
• Cechy charakterystyczne i różnice między liderem grupy a kierownikiem wyższego szczebla

2. Zarządzanie jako system naczyń połączonych

• Funkcje kierowania
• Ważne umiejętności manifestujące się w kierowaniu zespołem
• Umiejętności komunikacji, motywacji, organizowania czasu pracy swojego i podwładnych, planowania, delegowania, kontroli .
• Style kierowania a wpływ na inicjatywę pracowników i rozwój kompetencji
• Koncepcja Blancharda jako model sprzyjający rozwojowi kompetencji

3. Kompetencje- cenne komponenty kapitału ludzkiego w rękach osób zarządzających

• Zarządzanie a kompetencje-śladami Petera Druckera
• Pojęcie kompetencji
• Umiejętność definiowanie profili kompetencyjnych oczekiwanych na danym stanowisku
• Synergiczne oddziaływanie czynników wpływających na poziom kompetencji
• Umiejętności menadżera potrzebne zarówno przy tworzeniu profili jak i przy ocenie zasobów kompetencji pracowników

4. Komunikacja- zbiór niezbędnych narzędzi do wydobycia i rozwijania kompetencji pracowników

• Bestsellery komunikacji-sprawdzone narzędzia zapewniające skuteczną komunikację
• Komunikacja synergiczna – morze możliwości
• Zasady rekonstrukcji otrzymanych komunikatów- fundament, na którym budujemy efektywną komunikację z pracownikiem
• Waga komunikacji werbalnej i niewerbalnej w codzienności
• Jak słuchać, by tworzyć dobry kontakt oraz zdobywać ważne informacje
• Jak mówić, by być zrozumianym
• Zaburzenia komunikacji związane z osobą nadawcy
• Filtry komunikacji przeszkadzające w porozumiewaniu się

5. Motywowanie – Jak sprawić, by ludziom chciało się chcieć

• Rys najważniejszych teorii motywacji
• Najskuteczniejsze narzędzia motywacji wpływające na rozwój i efektywność
• Motywowanie płacowe
• Jakie zasady muszą być spełnione, aby system ułatwiał zarządzanie kompetencjami
• Motywowanie pozapłacowe- najskuteczniejsze narzędzie motywacji dostępne na każdym szczeblu zarządzania

6. Najczęstsze problemy z motywowaniem pracowników i ich źródła

• Najczęstsze błędy sabotujące nasze działania w zakresie skutecznego zwiększania potencjału naszych pracowników
• Czynniki społeczne utrudniające wzbudzanie wzrastającej efektywności oraz możliwości ich eliminacji
• Tradycyjne metody motywowania-kij i marchewka
• Motywowanie zależne czyli poker znaczonymi kartami dla dobra obu stron

2 Dzień

7. Połączenie uniwersalnych zasad z indywidualnym podejściem do każdego pracownika

• Idea oceny pracowniczej-najważniejsze aspekty
• Metody zdobywania i źródła właściwej wiedzy o pracowniku
• Matryce kompetencji i kryteria oceny
• Opór w trakcie oceny – z czego wynika i jak go przełamywać
• Budowanie atmosfery zaufania
• Identyfikacja problemów i luk kompetencyjnych
• Tworzenie środowiska autentycznego dialogu z pracownikiem

8. Rozmowa Oceniająca

• Rozmowy korygujące i rozmowy oceniające
• Bariery mentalne
• Umiejętności i wiedza przełożonego przeprowadzającego ocenę
• Rola przygotowania się przed rozmową
• Przygotowanie pracowników do rozmowy
• Poszczególne fazy rozmowy oceniającej
• Umiejętność motywowania, informowania i ustalania dalszych planów z pracownikiem
• Błędy na etapie przeprowadzania rozmowy oceniającej
• Jak chwalić i jak udzielać konstruktywnej krytyki
• Jak radzić sobie z emocjami naszymi i pracownika

9. Zarządzanie kompetencjami w dziale

• Właściwe rozdzielanie pracy, a umiejętność delegowania
• Różnica między delegowaniem, a spychologią
• Najczęściej popełniane błędy
• 6 stopni delegowania- w zależności od kompetencji kierownika i pracownika
• Korzyści dla kierownika, pracownika i organizacji

10. Najbardziej zaawansowane techniki zarządzania

• MBO – bank kompetencji , cele indywidualne i rynek celów, nastawienie na czynnik ludzki w sztywnym kagańcu konkretnych wskaźnik
• Zasady ustalania celów SMART
• Kaskadowanie
• Zasada rozliczania-jasno określone wskaźniki
• Wymuszanie współpracy-rynek celów
• Inne modele zarządzania ułatwiające właściwe zarządzanie kompetencjami

 

Zapytaj o szkolenie z zarządzania m.in W Warszawie, Łodzi Krakowie lub innych dużych miastach    już teraz!

 

                  Skontaktuj się z nami 517 112 689 

lub  w formularzu kontaktowym zapytaj o to szkolenie. My wyślemy Ci kartę zgłoszenia na szkolenie.

KONTAKT

  • Udostępnij:
admin

Zobacz także

Zarządzanie czasem. Krótkie i intensywne szkolenie

  • Październik 24, 2017
  • przez admin
  • w Szkolenia zarządzanie
Jeśli Twoich pracowników lub Ciebie gonią obowiązki, narastają niezrealizowane zadania i odczuwasz duży stres z tego powodu, to szkolenie...
Jak szkolić swoich podwładnych.
Lipiec 24, 2017
Zarządzanie przez Cele
Lipiec 24, 2017

Kategorie

  • Blog
  • Efektywność osobista
  • Marketing i komunikacja
  • Szkolenia HR
  • Szkolenia obsługa klienta
  • Szkolenia otwarte
  • Szkolenia zarządzanie
  • Szkolenia ze sprzedaży
  • Team building

Ostatnie wpisy

Gra integracyjna logiczno przygodowa Receptura Alojzego
11Sie,2022
Jak stworzyć własne perfumy-kreatywne warsztaty zapachowe dla firm.
16Mar,2021
Warsztaty zapachowe-nietypowa integracja
06Paź,2020

Tagi

automotywacja autoprezentacja w firmie CSR w HR dobry program szkoleniowy essence learning event pełny emocji i zabawy jak odbudować motywację jak uczyć sprzedaży jak zapobiegać retencji pracowników kreatywne teambuildingi kreatywny event kreatywny teambuilding krótkie szkolenia krótkie szkolenie life treningi Metoda FUO metoda rozmowy dyscyplinującej metoda rozmowy korygującej metoda ZEEP motywacja podniesienie efektywności rozwiązanie konfliktów storytelling w działach HR szkolenie wprowadzenie procesu adaptacji wydarzenie firmowe wyspa terrorystów zarządzanie przez cele zatrzymać pracowników produkcji ćwiczenia na kreatywność łamanie schematów

Szybki kontakt

517 112 689

biuro@ideainventor.pl

Przydatne linki

  • O Nas
  • FAQs
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Karta zgłoszenia na szkolenie

Nasze Social Media

  • Facebook

Newsletters

Zapraszamy do subskrypcji. Obiecujemy nie wysyłać spamu.

Copyright 2018 Ideainventor

  • Strona główna
  • Szkolenia dla firm
  • O Nas
  • KONTAKT
[FM_form id="1"]